Na nas możesz liczyć - Licz z nami!

Często zadawane pytania (FAQ)

Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytanie, zapytaj nas na czacie!

Ile kosztuje subskrypcja Appelar Assist? Mogę bezpłatnie wypróbować ?

Po rejestracji możesz darmowo wypróbować Appelar Assist, ale musisz wiedzieć, że dane przez Ciebie wprowadzone do systemu podczas okresu próbnego przechowywane są przez nas tylko przez 14 dni, potem zostają usunięte. Roczna subskrypcja Appelar Assist wynosi 320,- EUR + VAT.

Czy dostanę pomoc w zapoznaniu się z funkcjami systemu?

Możesz skorzystać z przycisku “Pomoc" w systemie, jak również możesz po rejestracji skontaktować się z nami na czacie, klikając na zieloną ikonkę w prawym dolnym rogu ekranu.

Zadaj swoje pytania, a wkrótce dostaniesz od nas odpowiedź.

Jak mogę założyć subskrypcję?

Podczas okresu próbnego wyświetla się pasek informacyjny, na który klikając, możesz rozpocząć subskrypcję.

Jak mogę opłacić subskrypcję?

Przelewem. Po założeniu subskrypcji dostaniesz od nas na adres mailowy podany przez Ciebie fakturę proforma, zawierającą wszystkie potrzebne dane do wykonania przelewu.

Czy muszę podpisać umowę? Czy mogę usunąć swoje konto użytkownika?

Nie podpisujesz żadnej umowy, a w “Ustawieniach" możesz w każdej chwili wykasować swoje konto, jednocześnie usuwając wszystkie zapisane przez Ciebie dane.

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak. Dane zapisywane są systematycznie każdego dnia. Nasze serwery są zabezpieczone przez usługi w chmurze Amazon AWS.

Do danych zapisanych przez użytkownika pracownicy Appelar Assist mają dostęp jedynie w takim stopniu, jaki jest absolutnie konieczny do zarządzania systemem. Pracowników w każdym wypadku obowiązuje umowa o zachowaniu poufności. Appelar nie udostępnia danych Użytkowników osobom trzecim, dostęp do nich jest zabroniony.

Plany subskrypcji